Hier bent u: Huisregels 2022

Huisregels 2022

Huisregels

HuisregelsZwembad Albrandswaard en Zwembad Zuidwester.

Huisregels Sammy’s Zwemschool - versie d.d. 1 januari 2022

Op deze locaties zijn wij op visite. Laat jezelf van je beste kant zien.
En houd onze naam hoog in het vaandel.

De volgende huisregels worden gehanteerd:

1. 15 minuten voor de les mag er pas omgekleed worden (niet eerder).
  2. In de horeca van zwembad Albrandswaard staan mooie stoelen ( ook de kleine stoelen) en tafels vanwaar er ook gekeken kan worden naar de lessen. Deze stoelen graag weer netjes terug op de plek zetten waar ze stonden. Afval en etenswaren graag in de vuilnisbak gooien bij de kantine.
  3. De kinderen nemen plaats op de bank of stoel naast de ouder.
  4. Kinderen dient u voor aanvang van de leste laten toiletteren. Tijdens de les begeleidt u uw kind naar het toilet en houdt u toezicht i.v.m. het spelen met alarmdraden zoals op de locatie Albrandswaard en spijkenisse . Zij mogen zich niet in het water begeven, als er geen zwemonderwijzers aanwezig zijn.
  5. Als het tijdstip van zwemmen nog niet is aangebroken, willen we geen kinderen in het water zien van de les erna of ervoor. (Dit is storend voor de kinderen die aan het zwemmen zijn.)
  6. Zodra de kinderen het water uitkomen en hun spullen opruimen, is de ouder al verantwoordelijk. Ouders halen hun kind op bij de trap, juist omdat kinderen onvoorspelbaar zijn. Anders moeten de zwemleraren de kinderen naar de kleedkamer brengen en mogen ouders niet meer in de zwemzaal. De zwemleraren gaan gewoon door met de volgende les.
  7. Als u thuis met uw kind wilt oefenen bijv. de beenslag, vraag dan eerst instructies aan de zweminstructeur. Zo voorkomen we dat u het uw kind verkeerd aanleert met alle gevolgen van dien!
  8. Umag alleen de zwemzaal betreden alsde zwemonderwijzers dit aangeven.
  9. Douche- en zwemzaal zijn blote-voeten-gebieden; deze zijn dus alleen toegankelijk op blote voeten, zwemsokken met slippers of met blauwe beschermhoesjes.
  10. Er mag niet hard gelopen worden bij het betreden van de zwemzaal.
  11. Er wordt niet gespeeld in de kleedkamers en kleedhokjes in Zwembad Albrandswaard.
  12. Let op deuren van het zwembad kunnen niet sluiten in zwembad Albrandswaard.
  13. U bent zelf verantwoordelijk voor het gedrag en veiligheid van uw kind.
  14. Meisjes (en eventueel jongens) met half lang haar moeten dit in een staart dragen. Jongens zwembroeken boven de knie.
  15. De zwemonderwijzer haalt uw kind op.
  16. Tijdens de zwemlessen dient u geen storend gedrag te vertonenzoals zwaaien ofaanwijzingen te geven, positieve aanmoedigingen zoals een duim omhoog mag!
  17. U bent altijd aansprakelijk voor uw eigen gedrag en dat van uw kind. Agressief gedrag leidt tot verwijdering uit de zwemschool zonder geld teruggave of compensatie.
  18. Voor aangebrachte schade wordt u verantwoordelijk gesteld.
  19. Uw verblijfop de locatie is voor eigen risico.
  20. Bij de entree van het zwembad moet u de deur sluiten achter u.(zuidwester)
  21. De deur sluit zich met een bewegingsmelder in zwembad albrandswaard.
  22. . U kunt niet tijdens de les heen en weer lopen. De prullenbak mag niet tussen de deur gezet worden.
  23. Roken is in de gebouwen niet toegestaan. Het roken bij de entree buiten is niet toegestaan.
  24. Om ongelukken te voorkomen mag er in het gebouw niet worden gerend.
  25. Vragen kunnen alleen direct voor en nade les worden gesteld. Hier is slechts beperkte tijd voor, waardoor niet alle ouders hun vragen kunnen stellen. Wij vragen uw begrip hiervoor.
  26. Inhaallessen worden niet vergoed in geld.
  27. Er mogen geen meegebrachte etenswaren in het gebouw worden genuttigd.
  28. Afval kunt u deponeren in de daarvoor bestemde prullenbakken.
  29. De locaties zijn verboden voor huisdieren.
  30. Parkeeraanwijzingen dienen te worden opgevolgd.
  31. De aanwijzingen van het personeel van zowel de locaties als van de zwemschool dienen altijd te worden opgevolgd.
  32. Bij overtreding van deze huisregels kunt u hierover aangesproken worden door het personeel en de vestigingsmanager.

Dank u wel voor uw medewerking namens de zwemonderwijzers van Sammy's Zwemschool.