Hier bent u: Informatie Doelgroepen > Volwassen Zwemles

Wilt u al jaren leren zwemmen, maar schuift u het steeds voor u uit?

Dan is nu de tijd gekomen om niet te denken, maar te doen!

In Zwembad Albrandswaard bieden wij zwemlessen voor volwassenen aan.

Voor mensen die helemaal niet kunnen zwemmen, mensen die het zijn verleerd of mensen die bang zijn om te zwemmen. U bent echt niet de enige,  die zich niet zeker voelt in het water. En daar kunnen wij samen wat aan doen!

Onder begeleiding van geduldige instructeurs leert u in heerlijk warm water de beginselen van het zwemmen.

Daarbij laten wij u eerst vertrouwd raken met het water en zult u merken dat uw lichaam prima in het water kan drijven. Daarna proberen we rustig aan een schoolslag of enkelvoudige rugslag op uw eigen tempo.

En wie weet krijgt u wel zo de slag te pakken, dat u na enige tijd op wilt gaan voor een diploma!

Want ook dat kan bij Sammy’s Zwemschool...

Voor wie is de volwassen zwemles geschikt?;

• voor jongeren vanaf 12 jaar
  • voor volwassenen is het mogelijk om een zwemdiploma te behalen, bijv. omdat het voor uw werk nodig is dat u een zwemdiploma heeft.
  • omdat u ooit uw diploma heeft gehaald, maar nog watervrees/ angst heeft.

Tijdens de zwemles zijn onze zwemonderwijzers in het water en krijgt u de persoonlijke en individuele begeleiding, die u nodig heeft.

17:15 -18:00 uur

Volwassen zwemles vanaf 12 jaar Zaterdag (nieuw)

19:00 -  19.45 uur

Volwassen Zwemles vanaf  12 jaar

Vrijdag

LET OP!

HET LESGELD WORD PER MAAND  VOORAF GEINCASSEERD.

U kunt zich opgeven (blauwe knop "Inschrijven Doelgroepen") via het inschrijfformulier.

Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen via albrandswaard@sammyszwemschool.nl