Hier bent u: Informatie Doelgroepen > Banen zwemmen

Trimzwemmen is de ideale sport om op een gezellige en verantwoorde manier actief aan lichaamsbeweging te doen. Niet alleen is het een gezonde manier om conditie op te bouwen, maar ook een sport met geringe kans op blessures.

Naast conditiezwemmen wordt er aandacht besteed aan verbetering van de zwemslagen en worden nieuwe zwemslagen aangeleerd wanneer gewenst.

Iedereen zwemt op zijn of haar niveau. Ben je nog niet zo snel of ben je snel moe, dan kun je altijd een baantje overslaan...

18:45 -   19:45 uur         banen zwemmen/volwassen zwemles              Vrijdag

17:15 - 18:00 uur
         Techniek zwemmen / banen zwemmen
Zaterdag

Nieuw !!!  20.00 -21.30 uur banen zwemmen op dinsdagavond.