Hier bent u: Informatie Doelgroepen > Bewegen op muziek

Bewegen op muziek

Conditie, uithoudingsvermogen en flexibiliteit...

Een bijzondere combinatie van verschillende fitnessporten als zumba, pilates en aquapower ineen!!!

Kom gerust even langs om een les mee te doen

Aquajoggen Beginners; vrijdag om 12.00 -13.00 uur
U kunt in uw eigen tempo aan de slag. In het water bent u zo licht als een veertje, daarom is Aqua Madness ook heel geschikt voor mensen met lichamelijke klachten. Maak uw spieren en lichaam weer soepel en sterk met veel plezier in ons gezellige groepje!

Aqua Gevorderden; 19.00 -20.00 uur
Hier ligt het tempo wat hoger en zijn de oefeningen intensiever en dynamischer! Meer uitdagingen en meer druk.

Uw Zweminstructeur wijst u, als u dit op prijs stelt, bij de oefeningen ook op het aanspannen van de juiste spieren, uw zwemtechniek. uw lichaamshouding en geeft u advies om u fysiek sterker te maken

Sammy's Zwemschool
Troubadour 13
3233 RH  Oostvoorne