Hier bent u: Vacatures

Vacature Zwemonderwijzer

Afbeelding met Tekenfilm, clipart, Animatie, illustratie Automatisch gegenereerde beschrijving

Ervaren zwemonderwijzer/ zwemleraar M/V

op donderdag en vrijdag. (minimaal 7 uur per week)

Sammy’s Zwemschool is op zoek naar

Ervaren zwemleraar of zwemjuf die ons team komt versterken.

Wij zoeken een nieuwe ondernemende collega met kwaliteit, pit, energie, enthousiasme en humor in de vorm van een zwemleraar ABC of zwemonderwijzer. M/V

Als allround zwemonderwijzer ben je verantwoordelijk voor het geven van zwemlessen, het verzorgen van doelgroep activiteiten, zoals bijvoorbeeld Aquarobic, aqua joggen, baby en peuterzwemmen en kleuterzwemmen. Daarnaast houd je toezicht en ben je het aanspreekpunt voor onze gasten. Jij draagt zorg voor ieders veiligheid tijdens vrij- en recreatief zwemmen en bent doortastend als het nodig is. Je bent ook samen met jouw collega’s de fun factor aan het water en weet spontaan onze gasten te verrassen spel en plezier. Je bent communicatief sterk, gastvrij en klantgericht. Jij weet de verschillende (ouders van) bezoekers tevreden te stellen, te enthousiasmeren en te motiveren. Werken in de weekenden en avonduren is voor jou geen probleem.

Functie en opleidingseisen

• Diploma zwemonderwijzer / Zwemleraar ABC of elementair zwemmen 3 KNZB

• Aangevuld met opleidingen voor doelgroep activiteiten of bereid een opleiding te doen.

• In het bezit van een geldig EHBO- en reanimatie diploma als ook zwemmend redden, BHV    en Lifeguard.

• Klantgericht, goede didactische vaardigheden en een enthousiaste en flexibele instelling.

• Flexibel in werktijden, ook in het weekend en in de avonduren.

Aanbod:

Een leuke en afwisselende functie, een enthousiast team en met uitdaging in het gezamenlijk effectief en goed laten draaien van al onze programma’s. Leren en ontwikkelen staat voorop en die mogelijkheden worden je ook maximaal geboden. Het salaris en de basis arbeidsvoorwaarden zijn conform de CAO Zwembaden.

Ben je geïnteresseerd? Stuur je sollicitatiebrief met CV naar adminstratie@sammyszwmschool.nl